Betere informatie voorziening sinds update website.
Sinds begin dit jaar voeren we klant tevredenheid onderzoeken uit met The Feedback Compagny. Iedere klant krijgt een uitnodiging om Gereedschapverhuur.nl te beoordelen.
Daar uit blijkt dat we het zeker niet onaardig doen. 100% van de klanten zou ons aanbevelen en we scoren over alle onderdelen een gemiddelde van een 9,5.
Het doel van een dergelijk onderzoek is niet om te zien wat er goed gaat maar wat er beter kan. Uit de resultaten hebben we twee punten gepakt die verbeterd moeten worden.
Over het algemeen is men wel tevreden over de informatie op de website maar er was ruimte voor verbetering. Ook de informatie over het verloop van de order zou men verbeterd willen zien. Kortom: De informatie voorziening moet beter.
Samen met Rentpro, de leverancier van de website, hebben we doorgenomen hoe we gerichter informatie kunnen verstrekken. Niet persé meer informatie maar kwalitatief beter en gerichter.
Dit heeft geresulteerd in een aanpassing van de website en een aanpassing in het ordersysteem welke sinds halverwege september zijn afgerond.
De eerste resultaten zijn bemoedigend:
Sinds de upgrade wordt "De informatie op de website" beter beoordeeld.
Uiteraard blijven we de klanten vragen wat de ervaringen zijn met de intentie om continue te verbeteren.
Ik hoop met deze stap ook te laten zien dat er echt iets met de feedback gebeurt.
Ronald Tubben